loading...
روانشناسي سلامت
سيد امين كاظمي بازدید : 197 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

روانشناسي امين

میتوانم

 میتوانم عشق را درچشم تو جاری کنم؟ ناز چشمت را به هر قیمت خریداری کنم؟ آبشار گیسوانم را رها سازم شبی بوسه های عاشقانه بر لبت جاری کنم شانه هایت تکیه گاه بی کسی هایمشود بغض خود را بشکنم در پیش تو زاری کنم گاه گاهی نغمه ای نجوا کنم بر گوش تو روز وشب با جان و دل از تو پرستاری کنم ساحل امنم شود آغوش گرمت نازنین ترک این تنهایی و غم های تکراری کنم چشم هایم را بیآرایم برایت مهربان عاشقم باشی ومن عمری وفاداری کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در اين وبلاگ مطالب روز روانشناسي رو قرار ميدم مسائلي مربوط به خانواده وزندگي بهتر،همه بازديد كنندگان از اين وبلاگ ميتونن اگه سوالي دارن در بخش خوش آمد نظر پيشنهاد انتقاد وسوالاتشون رو بگن;-)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 2,146
  • بازدید کلی : 17,448
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ